Сюжет реклами розпочинається із діалогу майстра, веселої вдачі, з підлеглими робітниками, які спільно виконують ремонтно-оздоблювальні роботи у помешканні. У вільну хвилину виконроб вирішив поцікавитися у своїх учнів деякими хитрощами будівельної справи, задаючи їм запитання.
Проте молодики не розгубилися, а зрозуміли тонкий гумор свого керівника, вирішили теж відповідати йому артистично і захоплено. Опісля цього бачимо, як усі робітники натхненно працюють, вирівнюючи стіни шпаклювальною гладдю ACRYL-PUTZ. Шпатель у їхніх руках, неначе «горить».
Наприкінці ролика у помешкання заходить господиня, яка на запитання майстра: «Вам подобається?» – строго запитує майстрів про те, хто шпаклював стіни, «чия це робота?» Знітившись, майстри з боязню відповіли: «Ми…» Лише після цього симпатична, екстравагантна жінка, задоволена хорошою роботою, посміхнулась робітникам.
Сюжет ролика побудований на емоційній, жартівливій грі акторів, які зображують майстрів, що не тільки на словах знають свою роботу, а й професійно і майстерно вирівнюють стіни шпаклювальною гладдю ACRYL-PUTZ.